سئو پزشکی

سئو خارجی و معرفی تکنیک های کلیدی

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. سئو خارجی و معرفی…
سئو خارجی و معرفی تکنیک های کلیدی
سئو خارجی و معرفی تکنیک های کلیدی

 

همه کسب و کارهای امروزی به فضای مجازی و اینترنت برای معرفی برند و خدمات خود نیاز دارند. فرقی ندارد شما مالک یک شرکت هستید یا برای فروش انواع محصولات اقدام می‌کنید، در هر صورت با راه‌اندازی و طراحی یک وب سایت مناسب می‌توانید موقعیت خود را در میان سایر رقبا ارتقا دهید. البته با طراحی سایت کار تبلیغات آنلاین شما به پایان نرسیده است، بلکه باید برای بهینه‌ کردن سایتتان اقدامات لازم را انجام دهید. روش‌های مختلفی برای بهینه‌ کردن سایت وجود دارد که یکی از آنها سئو خارجی است. شاید برایتان سوال شود که سئو خارجی چیست و چه تاثیراتی بر روی رتبه سایت شما دارد؟ برای اینکه بیشتر با اقدامات سئو خارجی آشنا شوید، می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.

معرفی سئو خارجی

سئو خارجی با نام آف پیج نیز خوانده می‌شود. این نوع از سئو در واقع به اقدامات خاصی اشاره دارد که متخصصان سئو، خارج از وب سایت شما برای بهینه‌سازی سایت انجام می‌دهند. این اقدامات به ارتقا رتبه سایت شما در میان سایر سایت‌ها و در موتورهای جستجو کمک می‌کند.

در صورتی که برای سئو خارجی از افراد متخصص کمک بگیرید و تمام تکنیک‌های پیشرفته را به مرحله اجرا بگذارید، بدون شک بیشترین رضایت را از اقدامات آف پیج دریافت خواهید کرد و خیلی زودتر از انتظار خود به رتبه‌های بالا گوگل دست می‌یابید. البته باید این اقدامات را به هوشمندانه‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

در نظر داشته باشید با اینکه سئو خارجی در بهینه‌سازی و سئو سایت پزشکی، سئو سایت فروشگاهی، سئو سایت شرکتی و غیره تاثیر بسزایی دارد اما نباید سئو داخلی سایت خود را نادیده بگیرید. شما باید به طور همزمان بر روی سئو داخلی و خارجی صفحات وب سایت خود کار کنید تا به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

5 مورد از بهترین اقدامات برای سئو خارجی

همان‌طور که در پاسخ به پرسش سئو خارجی چیست توضیح دادیم، به اقداماتی که در بیرون وب سایت شما انجام می‌شود و بر روی رتبه موتورهای جستجو موثر است، سئو خارجی می‌گویند که البته باید با تکنیک‌های مناسب و دانش عمیق انجام شود.

سئو خارجی در واقع به ارتباط سایت شما با سایر سایت‌ها  و حتی منابع مختلف اینترنتی تمرکز دارد. با سئو خارجی شما بر روی ساختار خارجی وب سایت خود کار می‌کنید تا بتوانید اعتبار بیشتر به دست آورید و بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت وب سایت خود بکشید.

برای اینکه رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید و نسبت به سایر رقبا ارتقا پیدا کنید، می‌توانید از تکنیک‌های مخصوص آف پیج سئو یا سئو خارجی کمک بگیرید. در بخش‌های بعدی برخی از این تکنیک‌ها را به طور مفصل شرح می‌دهیم تا شما در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهید.

ساخت لینک

یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای سئو خارجی چیست؟ لینک‌سازی از جمله بهترین تکنیک‌ها برای توسعه رتبه سایت شما در گوگل است. با این کار شما از منابع و وب سایت دیگر نیز مخاطبانی را به سمت وب سایت خود می‌کشید. لینک‌سازی یکی از اصلی‌ترین اقدامات سئو خارجی به حساب می‌آید.

در ضمن با لینک‌سازی رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو به جایگاه خوبی دست می‌یابد. توجه داشته باشید باید در لینک‌سازی دقت زیادی به خرج دهید؛ زیرا لینک‌هایی که مخاطب را از وب سایت‌های دیگر به وب سایت شما ارجاع می‌دهند از اهمیت بالایی برخوردار هستند و بر روی اعتبار سایت شما موثر خواهند بود.

هر چه سایت ارجاع‌دهنده قوی‌تر و بهتر باشد، بدون شک مخاطب با خیالی آسوده‌‎تر به وب سایت شما اعتماد می‌کند. سعی کنید همیشه از محتواهای ارزشمند و مفید برای آگاهی بیشتر مخاطبان استفاده کنید. در ادامه اصلی‌ترین لینک‌های قابل استفاده در تکنیک لینک‌سازی سئو خارجی را نام می‌بریم:

  • لینک طبیعی
  • لینک دستی
  • لینک ساختاری
  • لینک ارجاعی
  • لینک لحظه‌ای

حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی

یکی دیگر از تکنیک‌های سئو خارجی چیست؟ حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌تواند از دیگر تکنیک‌های مربوط به سئو خارجی باشد. برای استفاده از این تکنیک شما باید در یکی از صفحات اجتماعی یا چند مورد از پرطرفدارترین صفحات اجتماعی فعالیت خود را آغاز کنید.

با تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی می‌توانید در صفحات اجتماعی برند خود را به سایرین معرفی کنید. همچنین اضافه کردن لینک به این محتواها یکی از کاربردی‌ترین روش‌ها برای معرفی بهتر و بیشتر برند است. با حضور در انواع صفحات اجتماعی شما ارتباط نزدیک‌ترین با مخاطبان و مشتریان خود خواهید داشت. برخی از این صفحات اجتماعی پرطرفدار را در زیر نام می‌بریم:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • توییتر
  • لینکدین
  • تلگرام

تولید محتوای به روز و خبری

تصور کنید یکی از خبرهای خاص در سایت‌ها و صفحات اجتماعی مختلف ترند شده است. شما نیز می‌توانید از این خبر و محتوای ترند شده برای بالا کشیدن سایت خود کمک بگیرید. در واقع اگر بتوانید محتوایی در مورد خبر ترند شده تهیه کنید و در معرض نمایش بگذارید، مخاطبان لینک این محتوا را برای دیگران ارسال می‌کنند.

با این کار وب سایت شما بازدید بیشتری می‌خورد و مخاطبان بیشتری به سایت شما وارد می‌شوند. از این رو شانس شما برای دیده شدن افزایش می‌یابد. محتوای ترند شده یکی از روش‌های کارآمد برای سئو خارجی وب سایت است که نباید آن را دست کم بگیرید.

برندینگ حرفه‌ای

همیشه برند شما حرف اول را می‌زند؛ زیرا مخاطبان و بازدیدکنندگان در مرحله اول هیچ شناختی از شما، خدمات و محصولاتتان ندارند. بنابراین باید به شما اعتماد کنند و با کسب اطمینان برای خرید یا دریافت خدمات دست به کار شوند. برای اینکه برندینگ خود را به حرفه‌ای‌ترین شکل انجام دهید باید اقدامات زیر را پشت سر بگذارید:

  • اهمیت به ساخت لوگویی حرفه‌ای
  • انتخاب یک نام تجاری مناسب
  • اهمیت دادن به پیام‌های دریافتی از مخاطبان
  • بررسی تجربیات کاربران
  • ایجاد یک هویت حرفه‌ای و غنی برای برند شما
  • ایجاد اعتماد برای مشتریان
  • امکان انتقال پیام‌های مشخص به مخاطبان

شرکت در انجمن‌های مختلف

یکی دیگر از خدماتی که به موضوع سئو خارجی چیست مرتبط خواهد بود، حضور کسب و کار شما در انجمن‌های مختلف است. در صورتی که بتوانید در انجمن‌هایی شرکت کنید که اطلاعات شما را با سایرین به اشتراک بگذارند، بدون شک طی مدت کوتاهی شناخته می‌شوید.

با حضور در این انجمن‌های حرفه‌ای و کارآمد علاوه بر اینکه اطلاعات وب سایت و کسب و کار خود را به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید اطلاعات بیشتری نیز از آنها دریافت کنید. به زبان ساده حضور در انجمن‌ها همانند کلاس درسی که دانش و آگاهی شما را افزایش می‌دهد.

سئو خارجی چه مزیتی برای وب سایت دارد؟

مزیت سئو خارجی چیست؟ هر نوع سئو و تمام روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای تمام صفحات و وب سایت‌ها امری مهم است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. اکنون که با مفهوم سئو خارجی چیست آشنا شدید و بدون شک می‌دانید که سئو داخلی چیست  شاید بتوانید مزایای آف پیج را بیشتر درک کنید.

هدف اصلی شما از راه‌اندازی وب سایت، طراحی دقیق آن و بهینه‌سازی موتورهای جستجو چیست؟ به طور حتم قصد دارید در نتیجه جستجو خریداران و مشتریان بالقوه وب سایت شما نیز به نمایش گذاشته شود. این مسئله نیز به میزان تلاش شما در موضوع سئو خارجی بستگی دارد.

اگر به سئو خارجی وب سایت خود اهمیت دهید و در جهت بهبود آن اقدام کنید، به طور حتم خیلی سریع به رتبه مناسبی در موتورهای جستجو دست پیدا می‌کنید. در بخش‌های بعدی مزیت‌های اصلی این نوع سئو را به طور مفصل شرح می‌دهیم.

توسعه رتبه سایت در میان موتورهای جستجو

همه صاحبان وب سایت‌ها در تلاش هستند تا سایت خود را بهینه‌سازی کنند؛ زیرا سئو سایت از اهمیت و مزایای بالایی برخوردار است. به نظر شما دلیل اصلی اهمیت سئو خارجی چیست؟ این نوع اقدامات ارزش سایت شما را دوبرابر می‌کنند؛ زیرا سایت شما با کمک سئو خارجی می‌تواند جزء نتایج برتر گوگل محسوب شود.

یکی از اصلی‌ترین راه‌حل‌ها برای توسعه و ارتقا جایگاه یا رتبه سایت شما در گوگل و موتورهای جستجو، جدی گرفتن سئو خارجی است. این نوع سئو تاثیر بسزایی بر روی روند ارزش‌گذاری سایت شما دارد.

بالا بردن ترافیک سایت

از دیگر مزایای سئو خارجی افزایش ترافیک سایت است. بعد از اینکه رتبه سایت شما در میان موتورهای جستجو توسعه و ارتقا پیدا کرد، بدون شک مخاطبان بیشتری به سایت شما سر می‌زنند. هر چه بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما سر بزنند، به طور حتم ترافیک سایت شما افزایش می‌یابد.

سئو خارجی باعث جذب مخاطبان بیشتر می‌شود. در واقع کاربران مختلف از روش‌های مختلفی به سایت شما دعوت می‌شوند که همین مسئله به بالا بردن ترافیک سایت نیز کمک می‌کند. پس برای جذب کاربران بیشتر و افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری از سئو خارجی کمک بگیرید.

دسترسی کاربران مختلف از سایر سایت‌ها

در قسمت‌های قبلی توضیح دادیم که سئو خارجی به معنای تمرکز بر روی اقداماتی است که در خارج از صفحه شما انجام می‌شود. یکی از این اقدامات مهم و تاثیرگذار نیز، لینک‌سازی بود. این اقدامات و لینک‌های متنوع باعث می‌شوند، مخاطبان و بازدیدکنندگان سایر سایت‌ها به راحتی به سایت شما دسترسی پیدا کنند و در آن حضور یابند.

شما با توسعه حضور فعال خود در صفحات اجتماعی و انجمن‌های مختلفی که بازدیدکنندگان زیادی دارد، می‌توانید برند یا سایت خود را به سایرین معرفی کنید. شاید باورتان نشود اما این نوع اقدامات مربوط به سئو خارجی بیشترین تاثیر را بر روی افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری دارد.

توسعه اعتبار سایت

هر چه بیشتر بر روی سئو خارجی خود کار کنید، اعتبار سایت شما بیشتر می‌شود. زمانی که کاربران و مخاطبان در جستجوهای مختلف گوگل به سایت شما و لینک‌‎های مربوط به آن برخورد کنند، به اعتبار و رسمیت صفحات آنلاین شما پی می‌برند و به همین دلیل راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند یا برای خرید خود اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

تصور کنید از طریق سایر سایت‌ها و موقعیت‌ها مخاطبان یا کاربران را به سایت خود دعوت کنید. این کار بدین معنا است که سایر سایت‌ها و صفحات آنلاین در حال تبلیغ کسب و کار شما هستند، بنابراین مخاطبان به اعتبار سایت شما پی می‌برند. توجه داشته باشید نباید برای سئو خارجی خود از وب سایت‌ها و انجمن‌های منفور و نادرست استفاده کنید؛ زیرا این کار به اعتبار سایت شما لطمه می‌زند.

بهترین روش برای افزایش مخاطبان سایت، توسعه اعتبار آن است. هر چه اعتبار سایت شما بیشتر باشد مخاطبان به طور خودکار وارد سایت شما می‌شوند، از محصولات و خدماتتان بازدید می‌کنند و در نهایت به مشتری بالقوه برای شما تبدیل می‌شوند.

افزایش درآمد سایت

در نهایت اینکه سئو خارجی می‌تواند درآمد سایت شما را افزایش دهد. در صورتی که سایت فروشگاهی داشته باشید با ورود انواع بازدیدکنندگان به سایت، امکان فروش شما نیز افزایش می‌یابد. همچنین توسعه سئو خارجی سایت شرکتی به شما کمک می‌کند تا برند و نوع خدمات خود را بهتر یا بیشتر به سایرین معرفی کنید، بنابراین آنها شما را برای دریافت خدمات مورد نظر خود انتخاب می‌کنند.

علاوه بر مزایایی که ذکر شد، سئو خارجی باعث می‌شود مشتریان بیشتری در سایت شما حضور یابند و ترافیک سایت بیشتر شود، در نتیجه درآمد سایت نیز افزایش می‌یابد. متخصصان سئو برای بهره‌مندی از این مزایا، بر روی سئو خارجی تمرکز زیادی دارند.

جمع‌بندی

در این مطلب به طور کامل در مورد اینکه سئو خارجی چیست توضیح دادیم و برخی از تاثیرگذارترین اقدامات مربوط به آف پیج را برای شما بازگو کردیم. با بررسی و استفاده از همین اقدامات شما نیز می‌توانید به یکی از سایت‌های برتر گوگل و موتورهای جستجو تبدیل شوید.

برای اینکه بیشترین تاثیر را از سئو خارجی و سایر روندهای بهینه‌سازی دریافت کنید، باید به سراغ متخصصانی بروید که در انواع حوزه‌های مربوط به سئو و بهینه‌سازی سایت تجربه و تخصص داشته باشند. یکی از بهترین شرکت‌هایی که در زمینه سئو خارجی یا سایر خدمات طراحی سایت و سئو آن تجربه و تخصص دارد، شرکت دیجیتال مارکتینگ یکتا است. با انتخاب یکتا می‌توانید کلیه امور مربوط به بهینه‌سازی سایت خود را به افراد پیشرفته و کاردان بسپارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *