سئو پزشکی
سئو پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. طراحی سایت فروشگاهی

 دوران خرید حضوری رو به افول و نزول است، به طوری که بیشتر افراد بزرگ‌ترین محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. با رشد روز افزون سبک جدید خرید انواع محصولات، فروشگاه‌های آنلاین نیز بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته‌اند. علاوه بر فروش اینترنتی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های فروشگاهی بهترین و موثرترین روش برای آغاز کسب و کار حرفه‌ای محسوب می‌شود. به منظور افزایش فروش خود بهتر است برای فروش آنلاین و راه‌اندازی سایت فروشگاهی به سراغ متخصصان ثابت شده و مجرب بروید.

هدف طراحی سایت فروشگاهی

اگر برایتان سوال است که چرا برای کسب و کارمان سایت بزنیم و هزینه کنیم؟ باید بگوییم سایت فروشگاهی در واقع ویترینی از کسب و کار شما است که باید براساس استراتژی یا الگوهای ویژه‌ای راه‌اندازی و طراحی شود. به طور کلی شما با توجه به هدف مشخصی که دنبال می‌کنید باید ویترین کسب و کار خود را انتخاب و آن را در نظر بگیرید.

در برخی موارد شما حتی براساس هدف کسب و کار خود می‌توانید از قالب‌های آماده نیز استفاده کنید. با در نظر گرفتن هدف نهایی خود و طراحی متناسب‌ترین سایت فروشگاهی، تجارت الکترونیک شما رونق پیدا می‌کند. تیم دیجیتال مارکتینگ یکتا، در طراحی صفر یا صد سایت فروشگاهی انواع کسب و کارها یا تجارت‌های الکترونیک حضور پررنگی داشته و همچنین به صورت سفارشی با بهترین کیفیت دلخواه‌ترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با انتخاب این تیم حرفه‌ای و متخصص به هدفی فراتر از طراحی سایت فروشگاهی خود دست پیدا خواهید کرد. متخصصان حرفه‌ای تیم یکتا خاص‌ترین و مناسب‌ترین سایت را طبق نیاز یا هدف شما به صورت سفارشی طراحی و راه‌اندازی می‌کنند.

یکتا علاوه بر سایت فروشگاهی در طراحی سایت پزشکی نیز تجربه و سابقه خوبی کسب کرده است. از این رو شما با کمک سایت فروشگاهی یا پزشکی می‌توانید بر روی محصولات و خدمات سفارشی خود تمرکز بیشتری داشته باشید.

مزیت طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی در حوزه‌های مختلفی قابل استفاده است که به توسعه تجارت الکترونیک کمک می‌کند. با طراحی و راه‌اندازی سایت فروشگاهی خریداران بالقوه شما راحت‌تر به محصولات یا خدمات دسترسی پیدا می‌کنند. با بررسی کاتالوگ‌ها و مشخصات فنی یا سایر اطلاعات، تصمیم‌گیری برای آنها تسهیل می‌یابد.

همچنین ذکر کردن قیمت و شرایط خرید باعث می‌شود، مشتریان بیشتری به سراغ سایت فروشگاهی شما بیایند. فرقی ندارد در کدام یک از حوزه‌ها فعالیت دارید، طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند تا مشتریان بیشتری داشته باشید.

از مزایای اصلی راه‌اندازی سایت فروشگاهی، معرفی بهتر محصولات و خدمات شما خواهد بود. از دیگر مزایای این کار می‌توان به جذب مشتریان بالقوه از تمام نقاط کشور اشاره کرد. در نظر داشته باشید هر چه مدیریت شما قوی‌تر باشد، بدون شک مشتریان بیشتری به سایت فروشگاهی شما سر می‌زنند. پشتیبانی سایت نیز یکی از مسائل مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید.

ویژگی‌های منحصر به فرد سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط تیم یکتا

از آنجایی که شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ مختلفی در حوزه طراحی و راه‌اندازی سایت فروشگاهی فعالیت دارند، شاید انتخاب یا پیدا کردن بهترین طراح سایت فروشگاهی کمی برای شما سخت باشد. از این رو با بررسی ویژگی‌های نمونه کارهای قبلی شرکت مورد نظر خود می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

تیم دیجیتال مارکتینگ یکتا یکی از متخصصان در حوزه طراحی سایت فروشگاهی است که رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده؛ زیرا علاوه بر طراحی سایت، خدمات طراحی، سئو سایت فروشگاهی،  تولید محتوا برای معرفی محصولات یا خدمات و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ را در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد.

تیم طراحی سایت فروشگاهی شرکت یکتا طراحی‌های منحصر به فردی را براساس نیاز و هدف شما اجرا می‌کند تا جذابیت سایت فروشگاهی شما برای مشتریان و بازدیدکنندگان افزایش یابد. علاوه بر طراحی گرافیکی منحصر به فرد و سفارشی، سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط این تیم دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • برخورداری از اصول اصلی و استانداردهای مهم سئو در طراحی سایت و تولید محتوا
  • بهره‌مندی از سیستم آموزشی منحصر به فرد
  • پشتیبانی به موقع و کامل از سایت فروشگاهی
  • امکان اتصال سایت فروشگاهی به سیستم‌های حسابداری سایت

فراموش نکنید طراحی سایت به معنای تکمیل روند پیشرفت کسب و کار نخواهد بود. بلکه اهمیت سئو در فروش را نباید دست کم بگیرید. وب سایت فروشگاهی در صورتی به موفقیت بیشتر دست پیدا می‌کند که به خوبی بهینه‌سازی شده باشد و محتوای خوبی را ارائه دهد. 

اهمیت سئو در فروش

خدمات طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت تنها به معنای راه‌اندازی سایت و معرفی محصولات یا خدمات مختلف نیست بلکه مسائل دیگری را نیز در برمی‌گیرد. برای مثال با طراحی سایت‌های فروشگاهی شما می‌توانید از سیستم قیمت‌گذاری پیشرفته نیز بهره‌مند شوید یا محتوای متنوعی را بر روی وب سایت خود به نمایش بگذارید.

 

شرکت یکتا یکی از پیشتازان در زمینه طراحی و راه‌اندازی انواع سایت‌های فروشگاهی است که علاوه بر خدمات مربوط به فروش پیشرفته، موارد زیر را برای شما مهیا می‌کنید:

  • مدیریت کاربران
  • نگهداری یا پشتیبانی دائم از سیستم
  • مدیریت پیشرفته پنل
  • مدیریت موجودی محصولات سایت
  • امکان ارائه تخفیف‌های متنوع
  • راه‌اندازی سیستم انبارداری
  • امکان راه‌اندازی سایت چند فروشگاهی
  • طراحی اختصاصی و رسپانسیو وب سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

نمی‌توان هزینه طراحی سایت را به راحتی مشخص کرد؛ زیرا این نوع خدمات به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارند. قیمت نهایی این کار براساس انتظارات شما و زبان برنامه‌نویسی سایت فروشگاهی قابل تشخیص خواهد بود. برخی از موارد تاثیرگذار بر روی هزینه طراحی سایت‌های فروشگاهی عبارت هستند از:

  • نیاز به طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا آماده همانند وردپرس
  • نوع محتوای منتخب و مورد نیاز برای بارگذاری بر روی سایت
  • تعداد صفحات سایت فروشگاهی
  • نیازمندی‌های فنی سایت فروشگاهی
  • قابلیت‌ها و روش‌های تعاملی سایت
  • نحوه بهینه‌سازی موتورهای جستجو
  • نیاز داشتن به امکانات خاص سایت فروشگاهی

برای اینکه با هزینه دقیق طراحی سایت‌های فروشگاهی آشنا شوید باید قالب و پلتفرم خود را انتخاب کنید. در ضمن می‌توانید از متخصصان تیم دیجیتال مارکتینگ یکتا بهترین مشاوره را بگیرید و در نهایت براساس بودجه خود بهترین سایت فروشگاهی را راه‌اندازی و طراحی کنید.

سوالات متداول درباره طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی خوب باید به گونه‌ای طراحی شود که اعتماد کاربران را افزایش دهد، طراحی منحصر به فرد و متمایز از دیگر سایت‌ها داشته باشد.

؟ برای پاسخ به این پرسش باید با متخصصان حرفه‌ای مشورت کنید؛ زیرا انتخاب پلتفرم به توقع و بودجه شما بستگی دارد.

هزینه این نوع خدمات به نیاز، هدف، اختصاصی بودن و سایر ویژگی‌های سایت شما بستگی دارد.

خیر، شما بعد از طراحی سایت فروشگاهی خود می‌توانید از طراح سایت برای خدمات سئو مشاوره بگیرید.