سئو پزشکی
سئو پزشکی

طراحی سایت وردپرسی

برای راه‌اندازی کسب و کار خود به صورت آنلاین می‌توانید سایتی را به صورت اختصاصی طراحی کنید. به عبارت دیگر طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین روش‌ها برای توسعه کسب و کارهای آنلاین است. با کمک سایت‌های وردپرسی شما لازم نیست برای استخدام یک برنامه‌نویس یا کدنویس حرفه‌ای وب سایت هزینه‌ای پرداخت کنید، بلکه با پرداخت مبلغی کمتر می‌توانید از تمامی امکانات بی‌نهایت یک سایت اختصاصی بهره‌مند شوید. شاید به خرید سایت‌های وردپرسی آماده فکر کرده باشید اما کمک گرفتن از طراحان به منظور طراحی یک سایت وردپرسی اختصاصی بهترین تصمیم برای رونق کسب و کار شما خواهد بود.

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. طراحی سایت وردپرسی
انواع خدمات طراحی سایت وردپرسی

با انتخاب تیم دیجیتال مارکتینگ یکتا که در حوزه طراحی انواع سایت‌های پزشکی به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده است و توانسته سایت‌های وردپرسی زیادی را به موقع تحویل شود، می‌توانید از خدمات و مزایای یک سایت وردپرسی نهایت بهره را ببرید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ یکتا علاوه بر طراحی سایت وردپرسی در سئو و بهینه سازی، دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و سایر خدمات نیز فعالیت خوبی دارد و می‌توانید وب سایت وردپرسی را مطابق با هدف کسب و کار شما تهیه و طراحی کند. هر چه کیفیت سایت طراحی شده بیشتر باشد، بدون شک بازخورد آن نیز بیشتر خواهد بود.

فرقی ندارد شما به سایت فروشگاهی لازم دارید یا سایت شرکتی، تیم یکتا می‌تواند بهترین سایت وردپرسی متناسب با کسب و کارتان را طراحی کند و به شما تحویل دهد. برخی از خدماتی که براساس نیاز سایت وردپرسی شما قابل ارائه هستند را در زیر نام می‌بریم:

  • طراحی اختصاصی و رسپانسیو وب سایت شرکتی، فروشگاهی و پزشکی
  • تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی
  • لینک‌دهی به سوشال مدیا
  • تولید محتوای متنی و تصویری
  • راه‌اندازی کمپین‌
  • لوگو موشن
  • ساخت بنر و پوستر

مزایای طراحی سایت وردپرسی

یکی از بهترین و کامل‌ترین روش‌های طراحی سایت، راه‌اندازی وب سایت وردپرسی است. از آنجایی که وردپرس دارای قالب‌های متفاوتی است برای کاربران و مخاطبان شما جذاب خواهد بود. همچنین سایت‌های وردپرسی نسبت به سایت‌های دیگر مدرن‌تر و به روزتر هستند.

هر چه یک وب سایت به روزتر و کامل‌تر باشد، بدون شک مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند. رسپانسیو بودن یکی از ویژگی‌های مهم و کارآمد در وب سایت‌های وردپرسی است که به آن واکنش‌گرا نیز گفته می‌شود. برای اینکه به هنگام جستجو یک کلمه کلیدی به صدر لیست برسید، بهتر است از سایت وردپرسی کمک بگیرید.

هر چه سایت وردپرسی شما رسپانسیوتر یا واکنش‌گراتر باشد، در نتیجه موتورهای جستجو زودتر نمایش داده می‌شود. علاوه بر طراحی سایت‌های وردپرسی شما باید به بهینه‌سازی و سئو این نوع سایت‌ها نیز توجه داشته باشید.

امکانات طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت‌های وردپرسی در حال حاضر نسبت به سایت‌های اختصاصی و سفارشی‌شده رشد بهتری دارد و از محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا این نوع سایت‌ها بهترین و کارآمدترین امکانات را با هزینه مقرون به صرفه در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهند.

با انتخاب سایت‌های وردپرسی وب سایت شما کدنویسی استانداردی دارد و لازم نیست برای کدنویسی اختصاصی سایت خود از کمک کدنویسان یا برنامه‌نویسان حرفه‌ای بهره‌مند شوید. سایت‌های وردپرسی از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار هستند، بنابراین یک قالب آماده را خیلی سریع می‌توان در این سایت‌ها بارگذاری کرد.

گرافیک و طراحی جذاب یکی از بهترین امکاناتی است در سایت‌های وردپرسی قابل استفاده خواهد بود و بازخورد سایت کسب و کار شما را توسعه می‌دهد. برخی از امکانات این نوع سایت‌ها عبارت هستند از:

  • مجهز بودن به پنل حرفه‌ای به منظور تنظیم سایت
  • امکان مدیریت قسمت‌های مختلف سایت
  • دسترسی آسان به قالب‌های آماده و کاربردی در پیشخوان سایت
  • امکان سازگار کردن سایت با موبایل، تبلت و صفحه رایانه ( رسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن)
  • امکان ایجاد متاباکس در زمینه‌های مورد نظر کسب و کار به صورت حرفه‌ای
  • طراحی 2 یا چند زبانه سایت
  • امکان بارگذاری تصاویر در گالری
  • مجهز به صفحه ارتباط با ما
  • امکان طراحی نقشه سایت
اهمیت سئو در فروش

گروه طراحی سایت وردپرسی یکتا

تیم دیجیتال مارکتینگ یکتا سعی دارد خدمات باکیفیتی را در حوزه طراحی سایت‌های وردپرسی در اختیار شما قرار دهد. از این رو شما برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود و جذب مخاطبان بیشتر می‌توانید از همین تیم حرفه‌ای و مجرب مشاوره بگیرید.

مشاوران یکتا در زمینه راه‌اندازی انواع سایت‌های وردپرسی تجربه دارند و می‌توانند بهترین توضیحات را در اختیار شما قرار دهند. این تیم به صورت حرفه‌ای بر روی طراحی سایت وردپرسی تمرکز دارد و بهترین امکانات مربوط به قالب‌های سایت وردپرسی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکتا سوابق اجرایی مفیدی در زمینه طراحی انواع سایت‌های وردپرسی دارد و می‌تواند بهترین خدمات مربوط به طراحی، پشتیبانی و سئو تکنیکال سایت را در اختیار شما قرار دهد. در نظر داشته باشید، ارتباط شما بعد از طراحی یک سایت وردپرسی همچنان با تیم یکتا ادامه دارد؛ زیرا شما باید سایت خود را به روز نگهدارید و قابلیت‌ها و امکانات جدید را به آن اضافه کنید.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت وردپرسی

با انتخاب تیم یکتا می‌توانید از امکانات حرفه‌ای و بی‌نهایت بهره‌مند شوید و در مقابل قیمت کمتری پرداخت کنید. این تیم از بالاترین استانداردها برای طراحی سایت شما استفاده می‌کند و پشتیبانی طولانی مدتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توان گفت قیمت طراحی سایت وردپرسی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در ادامه آنها را نام می‌بریم:

  • سیستم مدیریت محتوا
  • حجم دیتا
  • پیچیدگی وب سایت
  • افزونه‌های به کار رفته در سایت
  • قابلیت‌های ضروری و کاربردی سایت
  • قالب‌های آماده یا اختصاصی

به منظور کاهش هزینه طراحی وب سایت مورد نظر خود بهتر است نیاز نهایی وب سایت یا اهداف آن را به طور کامل شناسایی کنید. همچنین می‌توانید ویژگی‌های مورد نیاز سایت خود را بیابید و توضیحات کاملی از آنها را در اختیار تیم یکتا قرار دهید. با مشخص کردن مسیر رشد و حرکت کسب و کار خود، این تیم قوی در برآوردن نیازهای شما موفق‌تر خواهد بود.

سوالات متداول درباره طراحی سایت وردپرسی

وردپرس به دلیل قابلیت‌های متنوعی که دارد و به دلیل افزونه‌هایی که در آن موجود است، برای طراحی انواع سایت‌های شرکتی، خدمات بیمه، گردشگری، پزشکی، فروشگاهی و غیره گزینه مناسبی خواهد بود.

در قدم اول باید اطلاعات و هدف سایت مورد نظر خود را در اختیار تیم یکتا قرار دهید و با کارشناسان و مشاوران این تیم به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید.

به طور معمول طراحی سایت‌های وردپرسی استاندارد و عادی بین یک الی 2 ماه زمان می‌برد.

برای پشتیبانی از مسائل فنی و تا پایان دوره قرارداد تیم یکتا در کنار شما خواهد بود.

برای ما پیام بفرستید

شما عزیزان میتوانید با تکمیل فرم به صورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.