سئو پزشکی
سئو پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی یکی از ضروری ترین روش ها در زمینه جذب بیماران است. طراحی وب سایت های فروشگاهی پزشکی، طراحی وب سایت لوازم پزشکی، طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی و وب سایت های وردپرسی پزشکی از خدماتی است که توسط تیم حرفه ای یکتا به شکل تخصصی انجام میشود.

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. طراحی سایت پزشکی
بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی

خدمات درمانی و بهداشتی در حال پیشرفت است و تکنولوژی یا خدمات دیجیتال نیز به این پیشرفت دامن زده‌اند. با رشد روز افزون خدمات آنلاین، حتی بیماران نیز قبل از مراجعه به مطب پزشک مورد نظر و به منظور انتخاب متخصص دلخواه خود در فضای مجازی و از طریق اینترنت تحقیق و بررسی انجام می‌دهند. از این رو راه‌اندازی و طراحی سایت پزشکی یکی از بهترین و حتی ضروری‌ترین روش‌ها برای جلب مراجعین بیشتر است. با کمک سایت‌های پزشکی بیماران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پزشک مورد نظر دست پیدا کنند و هر چه سایت طراحی شده شما رونق یا کیفیت بیشتری داشته باشد، بدون شک بیماران راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند. طراحی سایت‌های پزشکی امر ساده‌ای نیست و باید به طراحان حرفه‌ای سپرده شود تا نتیجه مثبتی داشته باشد. در این سایت‌ها شما به عنوان پزشک می‌توانید اطلاعات دقیقی از تجارب و سابقه خود ذکر کنید تا بیماران راحت‌تر به شما اعتماد کنند.

هدف طراحی سایت پزشکی

هر چه اینترنت با پیشرفت بیشتری همراه باشد، زندگی افراد از ابهامات و سختی دور می‌شود. در دنیای فعلی بیماران برای درمان بیماری خود و پیدا کردن یک پزشک متخصص از روش‌های سنتی استفاده نمی‌کنند، بلکه با کمک مدرن‌ترین روش‌ها و از طریق اینترنت سعی می‌کنند اطلاعات دقیقی در مورد پزشکان به دست آورند.

از این رو هدف اصلی طراحی سایت پزشکی افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان مطب است. گذشته از این هدف، شما با طراحی یک سایت پزشکی می‌توانید رزومه کاری خود را در معرض نمایش قرار دهید و ارتباط بهتر و صمیمی‌تری با بیماران برقرار کنید.

امکان رزرو نوبت آنلاین نیز می‌تواند از دیگر اهداف اصلی راه‌اندازی سایت پزشکی محسوب شود؛ زیرا با این کار شما در وقت خود و بیمارانتان صرفه‌جویی می‌کنید. راه‌اندازی سایت پزشکی باعث می‌شود بیماران و پزشکان راحت‌تر با هم ارتباط برقرار کنند تا روند بهبودی نیز توسعه یابد.

ویژگی‌های مهم طراحی وب سایت پزشکی

سایت‌های پزشکی با سایت‌های فروشگاهی یا شرکتی متفاوت هستند و قسمت تماس با ما جزء مهم‌ترین قسمت آنها به حساب می‌آید. بنابراین در طراحی سایت پزشکی باید به ویژگی‌های اساسی این نوع سایت‌ها توجه شود. شرکت دیجیتال مارکتینگ یکتا یکی از پیشتازان در زمینه طراحی سایت پزشکی محسوب می‌شود که در حوزه سئو و بهینه‌سازی، خدمات طراحی، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی و ایمیل مارکتینگ نیز تجربه و سابقه خوبی کسب کرده است.

با انتخاب این تیم حرفه‌ای و قوی سایت پزشکی شما از بهترین و مهم‌ترین ارکان برخوردار می‌شود و همین مسئله به جذب بیشتر بیماران کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های ضروری و مهم سایت‌های پزشکی را در زیر نام می‌بریم:

  • قسمت پرسش و پاسخ: در این قسمت بیماران می‌توانند پیش از مراجعه به مطب شما سوالات خود را بازگو کنند و به پاسخ دست یابند.
  • قسمت چت آنلاین: با این کار در وقت بیماران خود صرفه‌جویی کنید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.
  • نظرات سایر بیماران: افرادی که از خدمات درمانی شما آگاه نیستند و هنوز به اطمینان کافی نرسیده‌اند، با بررسی این بخش می‌توانند به شما و سابقه کاری‌تان اعتماد کنند.
  • نمایش نمونه کارها: در صورتی که در حوزه زیبایی فعالیت دارید، می‌توانید قسمتی از سایت خود را به نمونه کارها اختصاص دهید تا بیماران جدید به صورت آنلاین از سابقه شما باخبر شوند.
  • نوبت‌دهی آنلاین: یکی دیگر از خدمات کاربردی که از طریق سایت پزشکی شما امکان‌پذیر است، ارائه نوبت آنلاین به بیماران است که به نظم بیشتر مطب شما کمک می‌کند.
اهمیت سئو در فروش

امکانات سایت پزشکی طراحی شده توسط تیم یکتا

با وجود اینکه فضای مجازی و برنامه‎های اجتماعی در حال حاضر رشد خوبی داشته و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند اما در حوزه پزشکی هنوز طراحی سایت جزء اصلی‌ترین متدهای موفقیت‌آمیز محسوب می‌شود. در واقع با بررسی فرق پیج اینستا و سایت در حوزه پزشکی متوجه می‌شوید که بیماران راحت‌تر به سایت اعتماد می‌کنند.

البته همه چیز با طراحی سایت شما تمام نمی‌شود، بلکه باید به طور دائم قالب و شکل سایت خود را تغییر دهید، ظاهر آن را به روز رسانی کنید، به سئو سایت پزشکی خود اهمیت دهید، محتوای به روز درج کنید و سایر موارد ضروری را در نظر بگیرید.

در نظر گرفتن همه این امور برای شما سخت است و باید طراحی و بهینه‌سازی سایت پزشکی خود را به تیمی قوی و مجرب بسپارید، تیم ما در این حوزه به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده و شما حتی می‌توانید نمونه کارهای تکمیل شده را مورد آنالیز و بررسی قرار دهید. اگر از تیم یکتا برای توسعه مطب خود استفاده کنید، سایت پزشکی شما شامل امکانات زیر خواهد بود:

  • به اشتراک‌گذاری رزومه و سابقه تایید شده
  • امکان پرداخت حق ویزیت به صورت آنلاین
  • امکان مشاوره آنلاین رایگان یا پولی
  • سرویس نوبت‌دهی آنلاین
  • قسمت اختصاصی بیان‌کننده اخبار، مقالات و اطلاعات عمومی مربوط به حوزه پزشکی
  • بیان کردن لیستی از شرکت‌های بیمه
  • امکان نشان دادن محل دقیق مطب در نقشه
  • به اشتراک‌گذاری نمونه کارهای قبلی

هزینه طراحی سایت پزشکی

به منظور برآورد هزینه طراحی سایت پزشکی مورد نظر خود باید عوامل و فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید. با انتخاب تیم طراح و بازگو کردن هدف یا حرفه پزشکی خود می‌توانید مبلغ دقیق طراحی سایت را محاسبه کنید. هر یک از تیم‌ها با توجه به امکانات و راهکارهایی که در سایت شما به کار می‌برند، مبلغ متفاوتی دریافت می‌کنند.

هر چه ارکان‌های سایت پزشکی و سرویس‌ها یا خدمات ارائه شده در سایت‌های پزشکی بیشتر باشد، بدون شک هزینه راه‌اندازی و طراحی آن بیشتر خواهد بود.

سوالات متداول درباره طراحی سایت پزشکی

به طور معمول برای طراحی یک سایت پزشکی معمولی 21 تا 35 روز زمان لازم است.

بله بارگذاری ویدیوهای تدوین شده یکی از موثرترین ارکان سایت‌های پزشکی محسوب می‌شود.

؟ بهتر است نام دامنه از اسم و فامیل پزشک یا حوزه تخصصی او الهام بگیرد و از حروف یا اعداد در نام‌گذاری دامنه استفاده نشود.

 این 2 روش مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم به رشد بیشتر مطب شما کمک می‌کنند اما همه بیماران به سایت دسترسی خواهند داشت، در صورتی که دسترسی به اینستاگرام برای برخی بیماران سخت است.